čtvrtek 10. září 2015

Nástroje Smrti I. : Město z Kostí / Cassandra Clare

Žánr: Sci-fi a Fantasy - Romány
Rok vydání: 2013 , v originálu - 2007
Počet stran: 416
Nakladatelství: Knižní Klub

Anotace: Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy a vstoupí tak do světa lovců stínů, bojovníků, kteří mají svět chránit před démony. A už z něj nevystoupí, protože její život se převrátí vzhůru nohama... Co je Clary vlastně zač? Kde se vzaly její schopnosti? A jsou pro ni spíš prokletím, nebo požehnáním? Zábavná, odvážná a neotřelá fantasy slibuje svým čtenářům strhující čtení, s nímž nebudou chtít přestat.



*****

Když Clary přišla a viděla ,v nočním klubu s nejlepším kamarádem Simonem ,jak parta lidí zabila kluka, začala si jich vyptávat. Nemohla pochopit, že nějací lovci stínů existujou. Pak se ztratila její máma. Hmm.. celkem záhada dokud se v jejich bytě neobjevilo něco neobvyklého. Naštěstí se objevil pohledný blonďatý kluk jménem Jace. V Institutu se snaží o vrácení vzpomínek, který její matka nechala "zablokovat".

Můj názor:
Na knihu jsem se nehorázně těšila, až si ji koupím. Rozhodně jsem neudělala chybu ! Občas napínavý a sarkasmus tam taky nechyběl. Ten měl na starosti Jace. Ten to prostě zabíjel :D. Neustále se v knize něco dělo. To se mi na tom líbilo. Celkem jsme byla zaskočená že Clary. Sama. Zabila. Démona. Nezkušená dívka a zabije nějaký divný monstrum ? No fajn. Je to přece Fantasy. Na konci jsem byla hodně překvapená, když Clary s Jacem zjistili, že (SPOILER) jsou sourozenci. Já chtěla, aby byli spolu ! Snad v příštích dílech to výjde :D . Rozhodně doporučuji si tuto knihu (popřípadě sérii) přečíst. Těším se na druhý díl. Doufám že jsem vám aspoň trochu pomohla.



2 komentáře:

Jsem ráda za každý komentář :)