úterý 15. prosince 2015

Teaser Tuesdays #3



Úterní meme pořádá Should Be Reading. A o co se vlastně jedná ?


  1. Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  2. Otevřete ji na libovolné stránce.
  3. Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  4. Sdílejte název knihy a autora.




Šepotání / A. G. Howard

Zach mě odtáhne na mýtinku uprostřed povídavých podsvětních květin a otočí mě k sobě. „Slyšelas to? Říkaly o nás, že jsme lahodný.“
(str. 129)

Alisonina matka Alicia věřila, že pohádka o Říši divů je pravdivá.
(str. 29)

2 komentáře:

  1. Sakra... tu knížku už bych si měla fakt přečíst :D dokonce jsem jí už držela v ruce v knihkupectví, ale nakonec vyhrála Ruda královna ♥ :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj... Rudou královnu ti závidím. Rozhodně si přečti Šepotání. Zatím mě baví. :)

      Vymazat

Jsem ráda za každý komentář :)